Doelen
De belangrijke doelen van de Stichting
1. Acties voor jonge kinderen in diepe psychologische nood

Elk jaar helpt de stichting meer dan 70 kinderen van 3 tot 12 jaar oud, die ernstig psychisch lijden en gehospitaliseerd zijn in de afdeling Kinderpsychiatrie van Sint-Jan. Dank zij de stichting kunnen zij deelnemen aan activiteiten die hun medische behandeling ondersteunen. Deze activiteiten bestaan uit hippotherapiesessies, schilderworkshops, (pot)aardewerk, muziekinitiatie. Recreatiedagen worden georganiseerd, zoals bezoeken aan de boerderij, een dierenpark of aan de zee. Alle verplaatsingen van de kinderen zijn ten laste van de Stichting. De stichting neemt ook de aanschaf van spel- en didactisch materiaal ten laste. De inrichting van de lokalen voor spel, muziek, pottenbakkerij en schilderen werd ook gerealiseerd door de stichting.

2. Bestrijding tegen de uitsluiting

Jaarlijks neemt de Stichting de medische zorgen voor een 30tal personen, die geen financiële middelen hebben, voor haar rekening.