Evenementen
Prochains événements
Événements passés
Musical Journey on the Orient Express
Reserveer uw plaats(en) via de link naar Ticketmaster => https://www.ticketmaster.be/event/musical-journey-on-the-orient-express-tickets/59651?language=nl-beWenst u sponsor te worden van dit exclusieve evenement, contacteer ons via: info@fondationsaintjean.be
Kerstmarkt
Omschrijving : De Stichting Sint-Jans zal aanwezig zijn op de kerstmarkt in Tervuren. Kom ons bezoeken in een magische eindejaarssfeer. Waar? Marktplein in 3080 Tervuren
Eindejaarsmarkt
Kom met ons mee op de eindejaarsmarkt in de lobby van de kliniek Saint-Jean. Goede deals om te doen terwijl je een nobel doel steunt.
Tweedehands kopen – juli 2021 (3/3)
Breng een bezoekje aan onze tweedehands kledingwinkel. Je kunt er goede zaken doen en tegelijkertijd is het voor een goed doel.
Tweedehands kopen – juli 2021 (2/3)
Tweedehands kopen – juli 2021 (1/3)
Tweedehands kopen – juni 2021
Verkoop van tweedehands kleding – maart 2020
Kom ons bezoeken op onze volgende verkoop van tweedehands kleding !
Verkoop van tweedehands kleding – februari 2020
Kom ons bezoeken op onze volgende verkoop van tweedehands kleding !
Tweedehand kopen
Tweedehand kopen – oktober
Tweedehand kopen – september
Tweedehand kopen